torsdag den 6. september 2012

10 FACTS OM MIG OG MIT (ENE) JOB


  • Jeg startede som model hos Scoop Models, da jeg var 18 år
  • Før jeg startede hos Scoop, var jeg børnemodel i bureauet, Art Supply
  • Jeg laver primært beauty - og lingeribilleder, da jeg med mine 170 cm. ikke er så høj
  • Sidste år var jeg på Island i 5 dage for at skyde Björg smykker i minusgrader
  • I år blev jeg opdaget af det parisiske bureau, Crystal, og arbejdede derfor i Paris i juli måned
  • Jeg er født mørkhåret, men blev opdaget af Scoop en uge efter at jeg havde farvet det lyst for sjov
  • Jeg drømmer om at lave en kampagne for en parfume
  • Jeg får i forbindelse med mit arbejde ofte at vide, at jeg ligner Natalie Portman
  • Jeg kan til tider have et mærkeligt forhold til mad på grund af de strenge krav til modellers mål
  • "Find vej" funktionen på iPhone er min bedste ven! - ellers ville jeg aldrig finde frem til de forskellige castings og jobs, som for det meste foregår forskellige steder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar