mandag den 30. juli 2012

PROJEKT: SKOOPBEVARING

Jeg må erkende at min nyligt forøgede skosamling har indtaget min lejlighed med en så overvældende kraft, at min meget lille entre og der ene hjørne i min stue er et sandt kaos! Må finde en løsning på den manglende skoopbevaring, men er lidt i tvivl om hvad der bedst kan betale sig. Det ville jo være toplækkert hvis man lige havde sådan en trappe med rum i, eller måske bare nogle rå jernstænger i flere lag, så man kunne opbevare en masse par ovenpå hinanden. Ellers er IKEA jo altid en sand ven i nøden. Måske ikke så funky og alt det der, men det virker hver gang, også er det til at betale! Måske nogle af nedenstående løsninger ville være gode: 
PORTIS, 149 kr
TJUSIG, 269 kr. 
TJUSIG BÆNK, 519 kr. 
Måske I står i samme situation som mig, og kan bruge en af ovenstående forslag til opbevaring af jeres sko? Jeg er i hvertfald ikke lige i mit meget arbejdsomme og kreative hjørne i øjeblikket, så kunne godt finde på at smutte forbi IKEA og tjekke det ud ;) 

1 kommentar:

  1. Ved du hvor man kan skaffe sig vidunderet på billede nr. 3 fra oven? Det er lige den vi mangler i vores entre. :-)

    SvarSlet