tirsdag den 28. februar 2012

BJÖRG

I dag fik jeg tidligere fri fra studiet da en af vores timer var aflyst. Derfor besluttede Sofie og jeg at tage ind til byen og kigge lidt (da vi jo får løn imorgen ;)) Derudover skulle jeg hente nogle smykker hos Scoop, som er en del af min løn for den kampagne jeg lavede for Björg Jewellery på Island i september. Jeg havde blandt andet valgt disse fine ting: 
Hvis det er svært at se smykkerne på billedet, kan ringen også ses her, og øreringene her. Men for søren hvor var det svært at vælge. Ud over disse fine ting, har jeg også disse to halskæder som jeg er så glad for, Towards the Night og Dream of sleep :)


Björg Jewellery er blevet et større foretagende her på det sidste, og det var da også lidt sjovt da jeg fandt ud af at the big city, New York havde fået øjnene op for de smukke smykker: 
Billede fra New York Times :)
Udover et besøg hos Scoop i dag, kiggede Sofie og jeg også lige forbi H&M for at se deres nye varer. Synes godt nok de har ramt de nye tendenser flot. Masser af pasteller og sølv var afspejlet smukt. Faldt over denne fantastiske blazer/cardigan, som desværre er lidt dyr synes jeg.. Men jeg må eje den! Tror det bliver starten på et sandt kærlighedsforhold der starter imorgen (når lønnen er gået ind) :D 
Billede lånt herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar