mandag den 27. februar 2012

NØØJ :D



Her til morgen hygger jeg hjemme med the og morgenmad inden studiet, også har man jo tid til at lave masser af overspringshandlinger i stedet for at læse til litteraturanalyse. Jeg faldt over denne fine fine video, lanceret i forbindelse med Victoria Backhams spring collection 2012, hvor smukke Amanda Nørgaard fra Scoop er frontfigur.

Jeg er vild med det feminine og legende der præger Victoria Beckhams kollektion dette forår. De feminine kjoler og glade farver kan man da kun komme i godt sommerhumør af :) Min yndlingskjole i videoen er den med kattene! Nøj hvor er den bare fin! Ville style den med lakloafers, en brun blazer og rød læbestift (og selvfølgelig lækre brune ben), ja tak! :D Hvis man vil se mere til Victoria Beckhams kollektion kan den ses her. Til bonusinfo ved jeg at Victoria til denne kollektion har været inspireret af Emily the Strange, og derfor er modellerne stylet med karakteristisk sort hår og pandehår :) Det er da gennemført!

                                

Ingen kommentarer:

Send en kommentar