torsdag den 23. februar 2012

DOWNTOWN

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er utroligt glad for mad! Og er der et slags måltid jeg er særligt fan af, er det altså morgenmad og brunch! (okay det er løgn, alle dagens måltider er gode) Men anyways.. I går købte jeg "dagens tilbud" på downtown som var en brunch for to, til bare 99 kr på Cafe Conch. Det hele lyder virkelig lækkert så det glæder jeg mig til at prøve :) Generelt er det en virkelig god idé at tilmelde sig downtown, for der er altså mange penge at spare. Ikke dårligt når man er på S.U. ;) For en uges tid siden var min kusine og jeg på Cafe Stella for at spise brunch, hvilket også var lækkert. Dog vil jeg sige at sirup til pandekagerne og noget lidt mere ophidsende pålæg end chorizo ville have toppet oplevelsen en del! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar