søndag den 12. februar 2012

CHOKO MOUSSE :D

En af mine største laster er, at jeg jeg har en meget sød tand og altid kan spise slik, kage og ikke mindst chokolade! Men men men.. Man kan jo ikke leve af den slags, så derfor er jeg vild med søde alternativer som også indeholder vitaminer og alt det der sunde :) 
Derfor blev jeg glad, da jeg igår lavede denne såkaldte Marabou Dream (Fra Caroline Fibæks bog, Nyd dig sund) som var lækker og mindede meget om en sund chokolade mousse!



Ingredienser:
1 banan 
2 spsk rå kakaopulver
lille håndfuld gojibær 
4 mandler 
lidt vand
1 tsk vanillepulver (Min egen tilføjelse! - Tror jeg vil prøve med vanillesukker næste gang)

Fremgangsmåde:
Mos bananen og bland efterfølgende kakaopulveret, lidt vand og vanillepulveret i. Herefter hakkes mandlerne (jeg synes det er bedst hvis de bliver hakket lidt groft) og gojibær og hakkede mandler strøes på toppen. Voila :D (Da jeg syntes at mosen ikke var helt sød nok, tilføjede jeg altså lidt sukker.. et lille tip)






Hermed er den nemmeste opskrift i Verden givet videre ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar