tirsdag den 21. februar 2012

MUSIKVIDEO :)

I dag havde jeg en lang, men sjov dag :) Den startede med lidt hjemmelæsning (optimistisk) og efterfølgende 3 timer på studiet. Bagefter skulle jeg skynde mig videre til TheLAB, hvor jeg skulle medvirke i en musikvideo med DJ'en, Den Sorte Slyngel (er fan af navnet ;))Det var super hyggeligt, da både Sofie Mariwan (fra Scoop), Amalie (fra Unigue) og Emilie Rye (fra Scoop) også var der. Derudover var det en meget alternativ oplevelse, da jeg skulle spise en masse vandmelon og blæse tyggegummi-bobler foran kameraet, sjovt :D Glæder mig til at se resultatet! Sangen hedder "All in vain" og videon kommer til at ligge på Youtube om et par uger! Nu er jeg endelig kommet hjem, hvor jeg hygger med banankage, mmh :)
Heeeelt frisk på en lang dag ;)

Make-up artist Anne Elizabeth og model Emilie Rye
Evigt glade Sofie :)
Fine Amalie fra Unique
blazer: Stine Goya, T-shirt: James Perse, Jeans: Forever21, støvler: Vagabond


Når jeg skal på arbejde møder jeg altid op uden neglelak og make-up, så er det lettere for make-up artisten :) Der udover tager jeg altid støvler med lidt hæl på (jeg er ikke ligefrem tårnhøj nemlig) og et enkelt outfit. Synes dog hurtigt det der sort/hvide kan blive lidt kedeligt, så jeg synes at detaljen på ryggen af Stine Goya blazeren lige gør det en tand mere spændende :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar