søndag den 12. august 2012

101 DALMATINER

BY DAY:
BY NIGHT:
Beklager den dårlige billedkvalitet på de nederste billeder, men pludselig skulle vi ud ad døren, og så blev baggrunden min mindre flatterende reol ;) Anyways havde jeg den bedste dag igår, der gik med messe og møder i Bella Centret, og efterfølgende middag på Wokshop med min mor. Bagefter drak Amalie og jeg nogle drinks, og mødtes med Andreas, Maja og Mascha på Kgs. Nytorv. Derfra tog vi på Toldboden til Scoop fest, hvor vi dansede til masser af god musik :) Jeg tager en tur i sommerhus fra i dag og til på onsdag, men jeg satser på at jeg kan få internettet til at virke! P.S. top og bukser er fra H&M, stiletterne er købt i Firenze, bæltetasken er fra Sofie Schnoor, ringen er fra Pieces og clutchen fra Paris :)


1 kommentar:

  1. Ej jeg må simpelthen lige høre dig, har du lyst til at sælge dette sæt? :)

    SvarSlet