onsdag den 1. august 2012

SOMMERHUS

Jeg daffer i sommerhus med min søde kæreste og hans familie i dag. Selvom vejret ikke lige er i top, glæder jeg mig så meget til et par afslappede dage med god mad, gåture, masser af rødvin og en god bog. Syntes virkelig man kommer til at savne dansk sommer, når man sådan er udenbys i så lang tid ad gangen. Af en eller anden grund får jeg tit lyst til at tage hat på, når jeg skal på ferie, så jeg har iført mig en secondhand sag i brun filt, og derudover kjole fra Cos, secondhand frakke fra Ellegal, nye sandaler fra Eden og vintageringe. Sikke en masse genbrug jeg har iført mig? Hm. Det er måske også lidt sommerhus agtigt ;) Håber meget på at der er internet deroppe, men ellers er jeg hjemme igen fredag og klar med et nyt indlæg der. Hav det godt så længe :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar