torsdag den 16. august 2012

GESTUZ S/S 2013

Gestuz' S/S 2013 kollektion bød på materialevalg i alt fra tung uld til grove blonder, og rummede derudover pailetter på toppe og jakker, florlette chiffonkjoler og bukser, samt et strejf af denim og varme nuancer af lyserød og bordeaux. Det ser, i mine øjne, ud som om at den pyntede barokstil, trenden med suits samt farven bordeaux, fortsætter ind i foråret, dog i en lettere version. Love it! :) Jeg faldt over mange skønne ting, der gerne måtte bo i min garderobe. Blandet andet dette lækre sæt:
Til foråret ville jeg style sættet med en transperant hvid top, og høje sandaler, gerne i farver som orange eller limegrøn :) Derudover ville jeg også meget gerne have fingrende i nedenstående items:
Jeg ville bære begge dele samtidig, tilsat hvide stumpebukser, en mønstret silketop og store ringe i guld og sort, haps siger jeg bare ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar