mandag den 20. august 2012

RESTEN AF DAGEN(S)

Jeg har som sagt valgt at bruge min blondekjole som nederdel i dag, da jeg hurtigt synes at jeg kan føle mig lidt for yndig i sådan en sag, når den bæres som kjole. Har tilsat ballerinaer fra Vagabond, silketop fra Sandro, armbånd fra Balenciaga og taske fra Zara. Her på det sidste har jeg fået en vane med at gå med de samme items, sat sammen på nye måder, så jeg beklager hvis det er lidt kedeligt. Skal nok prøve at få krea-hatten på ;) I dag skal Sofie og jeg lave hjemmelavet sushi. Skønt!

5 kommentarer:

  1. Har du ikke bloglovin? Jeg ved ikke om det bare fordi jeg læser din blog fra min iPhone men jeg kan ikke se hvordan jeg skal følge dig:-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm det skulle jeg da gerne have, men jeg vil da lige tjekke op på det for en sikkerheds skyld.
      Må indrømme at jeg ikke er det mest tekniske menneske ;) Vender lige tilbage.

      Slet
    2. Hvis du går ind på bloglovin, er min blog registreret, så der skulle ikke være noget problem for at blive fast læser. Håber det kan lykkes :)

      Slet
  2. Smukt outfit - og SÅ lækkert hår :-)

    http://cbaastrup.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Er glad for at du kan lide mit vilde hår!

      Slet