fredag den 13. april 2012

110412

Bukser/H&M . Strik/Weekday . Læderjakke/fra Italien . Ballerinaer/Vagabond . Taske/Black Secret . Solbriller/min kærestes . halskæde/min mors
Igår var jeg og Sofie et smut rundt i byen, for at kigge lidt i genbrugsbutikker og også inde i Zara for at hente mine fine sandaler. Vidste slet ikke at det fungerede på den måde. Altså at man hentede sine "netvarer" i butikken, men det er da smart :)Havde taget mine nye "boyfriend" jeans fra H&M på. Har det egentlig lidt blandet med dem, da jeg ikke ejer særlig meget løst/street agtigt tøj, men de var simpelthen så dejlige at have på, så nu er jeg bare så glad for dem! Meget anbefalelsesværdige de damer:)Normalt er jeg virkelig ikke fan af strømper i ballerinasko, men igår syntes jeg at det var så koldt at jeg tog strømpebukser på, under bukserne.. Ja ja, lidt bedstemor er man vel altid ;) 
Senere på dagen skiftede jeg sko (da de der ballerinaer gnaver ret så meget), og syntes faktisk også, at bukserne fungerede rigtig godt til disse støvler: 
Støvler/Topshop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar