lørdag den 21. april 2012

19.04.12

Meget optimistisk startede jeg torsdagen ud med at beslutte mig for at lade mit store hår være stort.. Det holdt dog ikke længe, for hvor er det dog bare irriterende at have hår flagrende alle steder..Så det endte altså i en kedelig nakkeknold. Havde taget min nye blazer fra Trendsales på. Købte den for 100 kr, så det må siges at være et kup!:
                                                                                
Udover blazeren havde jeg taget min Black Secret jakke på, som passede meget godt til længden på blazeren:
jeans/Helmut Lang . T-shirt/Gina Tricot . blazer/H&M Conscious . halskæde/Stine Goya weekday . jakke/Black Secret . støvler/Vagabond

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Jeg kan ikke umiddelbart se de mail nogen steder, så jeg forsøger her.

    Kan du være interesseret i at sælge de stine Goya for Weekday halskæde?

    Mvh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette :)

      Alle kommentarer bliver faktisk sendt direkte til min mail herfra, så ingen problemer.
      Nej jeg er ikke interesseret i at sælge, desværre.
      Er selv rigtig glad for den.

      KH og god aften

      Slet