søndag den 15. april 2012

FREDAGENS LOOK

Hermed resten af fredagens outfit. Mascha var så venlig lige at knipse et par hurtige billeder, inden hun skulle videre med bussen. Vi stod i en kæmpe mængde af bus-ventende mennesker, da billederne blev taget (lidt akavet), men lidt blev det da til :) Havde taget min lædervest uden på den tynde Pepe-jakke, da det var lidt småkoldt. Derudover havde jeg brugt min buksedragt fra H&M Divided indenunder striktrøjen, i stedet for shorts og en top, og syntes faktisk det så meget fint ud. Læbestiften er fra Mac, og hedder Kinda sexy. Den er meget god på make-up frie dage, hvor man trænger til en lille bitte smule farve :) Om en times tid kommer næsten hele min store familie forbi til brunch, så jeg vil gå i gang med at lave røræg ;) Hav en skøn søndag!

2 kommentarer:

  1. Lædervesten er rigtig fin, leder selv efter en lignende :)
    - Hvor er den fra?

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  2. Mange tak :) er også meget glad for den!
    Den er fra Provider..
    Købte den på udsalg for et års tid siden, men kan forestille mig at den er fast i deres sortiment.

    SvarSlet