mandag den 30. april 2012

NEWNEWNEW

Kender I det der, hvor at man ser et item, hvor man på en eller anden måde synes at det er så grimt og mærkeligt at det er mega cool? Sådan havde jeg det igår, da jeg stødte på dette par sko, som er en kollektionsprøve fra Calvin Klein. Min kæreste rynkede da også lidt på næsen, indtil han så dem på, for der kom de mere til sin ret. Damen der stod i standen var så sød at snakke med og hun fortalte mig, at vi godt kan regne med at se masser af petroleums - og bordeauxfarver til efteråret, we like! Tror rent faktisk at skoene vil se skønne ud til strømpebukser, sort T-shirt kjole (evt. fra T by Alexander Wang) og en halvlang ulden bordeaux cardigan. Hermed den eneste gode grund til at glæde sig til efterår ;)Udover skoene købte jeg blandt andet også denne asymmetriske jakke fra MbyM..
Den var desværre blevet godt og grundigt krøllet efter at have boet i en mast plasticpose, i en proppet taske, lidt for længe :) Faldt for herrelooket og det asymmetriske look, som gør den lidt anderledes. Vil bruge den som forårsjakke og på lune sommerdage, eventuelt med opsmøgede ærmer :) Blondaccessories havde også en stand som jeg liige måtte kigge i på vej ud, og selvom jeg egentlig tror at de lange halskæder så småt er ved at vinde sit indpas i modebilledet igen, måtte jeg have disse to choker-halskæder med hjem, da der var to for 150 kr. Kup! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar