mandag den 5. marts 2012

BLACK SECRET

For lang tid siden lavede jeg lookbook for det danske mærke, Black Secret, og min løn bestod i frit valg af et vist antal items, skønt! :)Jeg har fået alle tingene på nær en, nemlig læderjakken på nedenstående billede. Designeren bag det skønne mærke hedder Micha Moreno. Micha er en af de der kvinder man ikke kan andet, end beundre! Hun er utroligt smuk, enormt sød også har hun sans for nyskabende design der bare lige har det ekstra! 

Den klassiske plisserede nederdel, som oftest er produceret i fjerlette materialer, har Micha valgt at designe i råt læder og har derudover også bygget videre på den klassiske læderjakke, ved at kombinere det blanke læder med ruskind, militærinspirerede knapper på skuldrene og "slæb" bagtil. Den er helt klart en af mine personlige favoritter i kollektionen, og jeg var lykkelig for at kunne tage den i brug fra i dag!:D (outfit-billede følger)

Jeg drømmer om at blive den glade ejer af nedenstående items med tiden :) ... Og egentlig alt fra kollektionen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar