onsdag den 28. marts 2012

HVIDE BUKSER

           Bukser/Gina Tricot . Bluse/Envii . Støvler/Campbell . Taske/H&M Divided . Læderjakke/Fra Firenze . Bælte/H&M 
Hermed lidt billeder af mit outfit fra igår :) Havde taget mine nye hvide bukser fra Gina Tricot på, sammen med min nye bluse fra Envii :) Syntes egentlig af kombinationen af den støvede blå fungerede godt sammen med det hvide som også gik igen på tasken.
Mødet om Paris gik fint, bortset fra at jeg er blevet bedt om at "tabe mig" 1 cm. om hoften? Ved ikke lige hvordan det kan lade sig gøre i praksis, uden at tabe sig alle andre steder, men nu må vi se. Standardmålet om hoften lyder på 90 cm i Paris, og jeg er lige præcis 91. Typisk! Heldigvis var der indtil flere parisiske kunder der allerede var interesserede, så måske er det ikke jordens undergang hvis den ene cm. bliver siddende ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar