torsdag den 15. marts 2012

SLOTSARKADERNE

Slotsarkaderne hed det storcenter jeg skulle lave katalog for i dag. Det hele gik meget hurtigt og alle var enormt søde :) Hermed lidt billeder fra dagen...
 
Havde iført mig et dejligt behageligt outfit bestående af maxicardigan fra H&M, jerseykjole fra COS, cashmeretørklæde og plateausko fra Mentor, aaah :)

 

Vi skulle skyde 3 looks i alt, hvoraf look nr. 1 (billedet med pink krave og fjer i ørene) skulle være coverbillede. Personligt var jeg mest vild med det sidste look, som er sådan lidt retro agtigt med det brune print og runde solbriller :) Solbrillerne er fra Pilgrim og er lige sådan nogen jeg har ledt efter, så dem tror jeg helt klart jeg skal have fingrene i!
 
Lækker frokost, fint forårstøj, layout 
til kataloget og studie :)
Den smukke frisør - og make-up artist var iført den smukkeste dragt fra danske Stine Goya, som jo er en af mine favoritdesignere. Nøj hvor var hun fin i den :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar