lørdag den 31. marts 2012

VERDENS BEDSTE MOR

Min dejlige mor overraskede mig med denne fine pakke fra Leah Maria igår, og gæt lige engang hvad der var indeni- Den fine ballon T-shirt fra Stine Goya, som jeg har sukket efter i flere uger. Jeg har uden tvivl den mest opmærksomme og søde mor i verden :) Glæder mig sådan til at få den på! Den er onesize og derfor lidt stor, men synes nu ikke det gør noget, og tror den bliver så fin til sommer, til et par shorts og bare ben :) Nu vil jeg, i selskab med hjemmelavet iskaffe, gå i krig med litteraturanalyse-opgave. Hav en dejlig lørdag :) 
Iskaffe-opskrift: 
Okay måske lidt for simpel, til at det kan kaldes en opskrift, men anyways, her kommer den:
Lav et lille shot kaffe med (i mit sparsomme tilfælde) med instant kaffe (Jeg foretrækker Café Noir) og kogende vand. Put 5-6 isterninger i kaffen og fyld resten af glasset op med mælk. hvis man ønsker den mere cafe-agtige version kan man evt. komme noget karamel - eller vanillesirup i også :) 
bum - så er der iskaffe! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar