torsdag den 22. marts 2012

STRIBER

 
Jakke: Italiensk loppefund. Kjole: Gine Tricot. Taske: Patrizie Pepe, Solbriller: min kærestes. Støvler: Mentor
Igår var jeg et smut på Nørrebro, for at besøge min veninde :) Havde taget min nye kjole fra Gina Tricot i brug. Den kom med hjem den anden dag, da den kun kostede 159 kr. Tror den bliver så fin til sommer med bare ben hvide plateau sneaks tilsat :)
Til at bløde de grafiske striber lidt op, havde jeg taget mintgrøn neglelak på (er vild med den farve for tiden), og nogle store ringe. Uglen er fra Ebay, Slangen fra ASOS og Den turkise er fra et loppemarked i Firenze :) Hav en dejlig dag i solen :)

2 kommentarer:

  1. Uh, striberne er så gode sammen med neglelakken! Og så er den neglelak jo også mega lækker i sig selv :)

    Knus fra Marie
    www.nemesisbabe.dk

    SvarSlet
  2. Tusind tak :)
    Jeg syntes også det var en meget god kombi ;)
    Knus og god fredag

    SvarSlet