mandag den 12. marts 2012

TOMATPASTA MED MUSLINGER

For et par dage siden holdt jeg hyggeaften med mig selv, og i den anledning lavede jeg en af mine yndlingsretter som er billig og lækker! :)

Du skal bruge:
en god håndfuld grovspaghetti
bredbladet persille (kan undlades)
2 fed hvidløg
1 dåse muslinger
1 ds hakkede tomater eller tomatsauce

Fremgangsmåde:
Sæt vand over til spaghettien, som skal koge 10-12 min. Hæld vandet fra muslingerne over i en lille gryde og sæt det til at simre ved svag varme sammen med hakket hvidløg. når det har simret lidt tilføjes tomaterne. Når dette har simret lidt tilsættes persillen og til sidst vendes muslingerne forsigtigt i. Vandet hældes fra den færdigkogte spaghetti og tomatsaucen med muslingerne hældes over. Bon appetit ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar