torsdag den 19. juli 2012

3 FRA MIN DAG

Dagen i dag har budt på en undertøjscasting og et testshoot. Castingen var for et tysk undertøjsmærke, hvor jeg skulle danse rundt i undertøj, tophue og uldhalstørklæde til noget juleagtig musik. Så har man også prøvet det ;) Bagefter tog jeg på Starbucks og drak kaffe og brugte lidt tid i La Fayette, hvor jeg købte ovenstående kæmpe pink clutch. Kl 15 mødtes jeg med fotografen, Sidney Kraemer, og herefter stod resten af dagen på et shoot med styling ala Brigitte Bardot (derfor det store hår). På vej hjem, 19.30, var jeg ved at gå sukkerkold, og købte derfor disse læxede M&M's med peanuts. Årh. havde helt glemt hvor gode sådan nogen er! Så lækkert :D Nu har jeg været i bad, så jeg er klar til et shoot for fransk Femina imorgen. Vi skal lave en modeserie med efterårets tendenser, så det bliver helt sikkert spændende. Sov dejligt søde læsere :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar