tirsdag den 3. juli 2012

DAG 1 :)

Pyyh jeg kan love jer for at det har været verdens længste dag i dag! Den startede kl 7.30 med morgenmad, pakning, også afsted til bureauet, Crystal. Som I kan se havde jeg været så smart at pakke en stor rygsæk (som så blev skiftet ud med et Hello Kitty net (i lak) oppe på bureauet, for "det var da ikke fashionabelt nok at rende rundt med en rygsæk".. Siden hvornår har Hello Kitty været fashionabel?) Nå, men jeg måtte bide tænderne sammen og glæde mig over at jeg på dette tidspunkt endnu ikke vidste at selvsamme Hello Kitty net skulle medbringes til 5 forskellige castings, blandt andet hos Marie Claire. Jeg kunne have gravet mig selv ned lige på stedet da min nye kat fik baghjul af superstjerner som Balenciaga, Alexander Wang og Proenza Schouler. Nå, men udover det har dagen også budt på en vildt sjov casting hos Loréal, hvor jeg skulle snakke tysk, hehe! Prøver lige at lægge en film på af det imorgen! I vores pause på en halv time, besluttede søde Petrine og jeg at fange noget frokost i form af noget sushi, og ellers har vi løbet rundt mellem Loréal, Cosmopolitan Magazine og Marie Claire. Aftenen er gået med Skype med kæreste og familien og nu er vi simpelthen så trætte, så jeg vil skynde mig at sove. Bon nuit (eller hvad det nu hedder?) ;)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar