lørdag den 7. juli 2012

LA INSPIRATION

Mmh, blomstrede bukser, store herreure og blå nuancer på løse skjorter og sko. Mums siger jeg bare! Jeg skal love for at man bliver inspireret til alverdens skønne outfits, når man dag efter dag går til castings blandt modeller med fantastisk stil. På min iPhone har jeg en liste over outfits jeg drømmer om, og den bliver bare længere og længere! Forleden var jeg til casting på magasinet, Marie Claire, hvor den smukkeste pige bar det sejeste outfit! Desværre kunne jeg ikke nå at få et billede af hende, men det var noget der mindede om dette her:
MODEL INSPIRATION
... Tilsat en smuk (og ret tynd pige) med helt lyst hår og store blå øjne. Gorgeous! iPad'en brugte hun som modelbog, hvorfra hun kunne fremvise sine billeder til kunden. Smart ;) 
P.S. Alle ovenstående billeder (undtagen det nederste + billedet med de tre par blomstrede bukser), er venligst udlånt af min veninde, Harriet og hendes smukke blog: childishwildness

Ingen kommentarer:

Send en kommentar