tirsdag den 10. juli 2012

WANT!

Nøøøj, er det ikke bare smukt, cool og helt igennem råt og lækkert? Da Petrine og jeg igår havde en kort pause mellem vores castings, var vi lige et smut i La Fayette, hvor jeg faldt over dette fine fine armbånd fra Balenciaga. Det koster 145 euro, og selvom det er mange penge kunne jeg altså godt finde på at købe det.. Prøvede det med hardware i sølv, men egentlig kan jeg bedst lide det med rosa guld (på det nederste billede) Tænker at det kan gå til det meste? Jeg ville style armbåndet sammen med disse items:
PERFECT MATCH
ur/Michael Kors . featherring: Line&jo . rosegold ring/Pamela Love . armbånd/Macrame.
- Kan I se det for jer? Michael kors på venstre håndled i selskab med friendship armbåndet og ringen fra Pamela Love. På højre hånd kunne Line&Jo bo, sammen med armbåndet fra Balenciaga. I like! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar