lørdag den 21. juli 2012

FRANSK FEMINA

Så har jeg både lavet en modeserie for dansk og fransk Femina, og til september starter jeg som modepraktikant hos Femina. Det må være ment to be :D Temaet for shootet var efterårsjakker, så jeg havde en masse forskellige sæt på, hvor lag-på-lag stilen var meget populær. Bouchlé jakker uden på skjorter, bikerjakker udenpå mønstrede kjoler og lange høje støvler tilsat tørklæder og lædernederdele var populære. Personligt var jeg ikke helt så vild med den franske stil, som jeg var med den danske, som jeg syntes var mega flot! Til gengæld følte jeg mig smuk med extensions, sideskildning og en naturlig makeup med markerede øjenbryn. Overvejer lidt om man for sjov skyld skulle købe nogle extensions med clips, til når man skal i byen eller andet? Syntes virkelig at det var flot, og det så ret naturligt ud. Alligevel er der noget indeni mig der skriger "pop pige", men hva faen? Hvis det gøres med stil tror jeg det kunne se læx ud! 



2 kommentarer:

  1. TIllykke med dit arbejde som begynder i September - hvor er det dejligt for dig :) ... Og smukke billeder af dig med extensions, du kan sagtens købe nogle clips ;) ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er simpelthen også så glad :) Tusind tak! Ja ikke? Må lige på jagt for at finde nogle der passer ;) Hav en dejlig dag!

      Slet