mandag den 9. juli 2012

A BEAUTIFUL DAY

Sådan her så jeg ud igår, da Petrine og jeg brugte vores søndag på lidt sightseeing i form af en tur til Eiffeltårnet og en dejlig gåtur på Champs Elyssé :) På mig havde jeg nye bukser fra Zara (er helt vild med al slags print for tiden!), sandaler fra Vagabond, toppen er secondhand og frakken er fra Debenhams. Tasken er en gammel sag, og er en jeg har overtaget fra min kære mor (ligesom uret, som I måske snart kender?) Vejret var ikke ligefrem i top, da det blæste helt vildt (derfor: stram knold så man undgår flyvende hår), men vi havde en skøn dag alligevel. På vej hjem kiggede vi forbi den største H&M jeg nogensinde har været i. Den var gigantisk, og der var dejligt meget udsalg. Ville egentlig have lagt billeder på, af de ting jeg købte, men lyset på billederne blev elendigt, så ser om jeg ikke kan tage nogle bedre billeder en af de kommende dage. I dag kom jeg til at tænke på, at jeg helt har glemt at fortælle jer om mit hemmeligt projekt. Men fortvivl ej. Har ikke glemt det, der er bare lige nogle praktiske ting der er trukket ud, og som skal på plads inden jeg kan fortælle noget om det :) Kan I have en smilende dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar