onsdag den 25. juli 2012

3 VENNER

Her er tre af mine venner, som altid er der for mig på varme eftermiddage, hvor jeg oftest har stor trang til søde sager efter en masse castings. Først og fremmest er der de iste agtige drikke fra Arizona, med smag af henholdsvis granatæble, grøn the med honning eller blåbær. Har endnu ikke prøvet den med granatæble, men den med blåbær (på billedet) kan virkelig anbefales! Den er så lækker, også indeholder den masser af antioxianter :) Cheesecake isen ser muligvis lidt klam ud, da Philadelphia og is ikke lige er to ting der hænger sammen oppe i mit hoved. Men men, deres nye lancering i form af en forfriskende is med smag af cheesecake med jordbærsauce og kiksestykker, er altså mega god! En smule syntetisk, bevares, men læx! Sidst men ikke mindst, er der min trofaste ven, Cola Light, her i et nyt outfit som både klæder smagen, men så sandelig også dåsen! Min veninde, Mascha, og jeg, er helt enige om at cola bare smager bedre af dåse. Og når dåsen er designet af selveste Mr. Gaultier bliver smagen altså ikke dårligere skulle jeg hilse og sige ;) Skal møde til et testshoot her kl 7.45 (gab!) så jeg vil skynde mig videre. Hav en skøn dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar