onsdag den 11. juli 2012

NEW IN/

Er den ikke fin? :) Egentlig er overdelen og underdelen ikke et sæt, men syntes at de passede så fint sammen. Den er fra H&M, og da hver del kun kostede 7 euro, tænkte jeg at det var en fin undskyldning for at købe en ny bikini! I dag har jeg været til testskydning med Symon Petit i hans meget lille bitte lejlighed. Jeg var blevet bedt om at tage en masse forskelligt tøj med, da der ikke var sat nogen stylist på, så det gjorde jeg :) Dog viste det sig at der heller ikke var nogen make-up artist, så jeg blev lidt nervøs da det viste sig at alle billederne skulle skydes uden nogen form for hjælp i form af mascara, concealer eller rouge. Der var dog ikke det store at gøre, også vidt jeg kunne se blev billederne vist ret gode trods alt. Spurgte ham om jeg måtte lægge nogle af dem på her, men det måtte jeg først når han har udvalgt nogle bestemt, som han så sender til min mail. Så I (og jeg) må vente lidt endnu, med at se hvordan en make-up løs fotoskydning ender ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar