onsdag den 18. juli 2012

5 UUNDVÆRLIGE

Når man drøner rundt mellem en masse castings og bruger usandsynligt meget tid i den franske (meget varme og klamme) metro, ender man ofte med filtret hår, svedig makeup og tørre læber. Derfor er det godt at være forberedt og have nogle af disse sager med sig :) 
1. Toni&Guy prep
Toni&Guys Prepspray er helt perfekt, hvis man som mig, glatter sit hår eller anvender anden form for varmebehandling. Den er meget nem at bruge, da den ganske enkelt sprayes i fugtigt hår inden styling, og på den måde beskytter hvert enkelt hårstrå mod den høje (og udtørrende) varme. Håret bliver mindre tørt og mere glansfuldt i sidste ende, og det er jo altid godt :) 
2. Moroccan oil
Efter at have glattet mit hår bruger jeg altid lidt Moroccanoil i spidserne, så håret bliver gennemfugtet, og blankt. Olien har en duft jeg er vild med, som emmer af sydlandsk sommerstemning. En blanding af varmt træ, krydderier og vanille, mmh :) 
3. Blød børste
Og her er så min nye taskevenlige hårbørste, som jeg slæber med alle vegne. Prøvede at finde en der var så blød som muligt, da mit hår sådan cirka føles lige så tørt som strå pt. Manken får lige en tur inden hver casting. Kom ikke og sig at jeg ikke yder fuld service overfor kunderne. Phew.. 
4. Spejl&blush
Denne her 5-i-1 fætter er også med mig alle vegne, da den har et spejl i låget og samtidig indeholder 4 forskellige blushes. Jeg bruger et mix af de to øverste farver, da de tilsammen giver en farve som passer bedst til min hud. På en lang dag kan det være rart lige at kunne friske kinderne lidt op, og udover det er det bestemt også en fordel at tjekke om frokosten har forladt tænderne inden et møde (lesson learned)
5. Lipconditioner
Her er en sand lifesaver som også altid bor på mig hjemme i Danmark. Det er en lipconditioner i farven Petting Pink, fra Mac. Udover at fugte godt igennem, dufte af vanille, smage af slik og give en fint pink skær på læberne, indeholde den også solfaktor 15. Så kan man da ikke ønske sig mere :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar