fredag den 22. juni 2012

BLACK&WHITE

Sådan her så jeg ud forleden dag, hvor solen var så venlig at kigge frem og give anledning til bare ben :) Jeg elsker et afslappet outfit med få detaljer, og kombinationen af sort og hvid blandet med turkise negle og smykker i sølv og turkis syntes jeg gav en fin spænding, så det ikke blev alt for kedeligt. Jeg er virkelig også fan af nederdelen fra Vila, som er lang men ikke for tung på grund af det transperante stof. Når man som mig, er en lav lille en, så kan man nogle gange komme til at virke meget lavere end man er, hvis man har tunge materialer i et gulvlangt snit på :)I aften skal jeg ses med nogle af mine skønne venner. tror vi skal til noget gadefest omkring Vesterbro, men nu må vi se hvad aftenen bringer :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar