lørdag den 30. juni 2012

ENDELIG...

... lykkedes det for mig at lave et indlæg! Nu har jeg kæmpet med en uduelig iPhone og min kærestes computer med manglende internet siden igår formiddag. Men her kommer det så:
De sidste to dage har været mere kaotiske end de sidste mange dage jeg har haft. Udover endelig at have købt et nyt sejlreflekskamera, er tiden også gået med at pakke og planlægge en masse til Paris. Igår var jeg til jobsamtale som modepraktikant hos Femina, og jobbet lød bare helt fantastisk! Hele Aller-huset er kæmpe stort, og jeg håber så meget på at jeg kan få lov til at arbejde derude. Tænk at få lov til at skrive en smule og style nogle modeserier.. Kryds fingre for mig, indtil på mandag hvor jeg får svar på om jobbet er mit, inden jeg letter med flyet til Paris. Jeg havde iført mig jeans fra Cheap Monday, frakke fra Debenhams, T-shirt fra Cos, sneaks fra Paloma Barcelo og en secondhand taske - og bælte. Tænkte at det var tilpas casual, praktisk med et twist i form at det gennemgående beige tema og slangeskind. 
..... Og se nu her hvad jeg har fået af min søde mor: 
Tadaaaa, en helt fantastisk kamerataske fra Black Secret. Jeg elsker den allerede, og glæder mig til at slæbe den rundt alle vegne i Paris :D Den er købt i Kaiku (hvor de har én tilbage, og koster ca 890 kr.) I dag skal jeg mødes med min søde veninde, Charlotte, som jeg har kendt i snart 17 år. Dejligt med sådan nogle fantastiske venskaber :) God lørdag til jer de damer (og herrer ?)... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar