torsdag den 28. juni 2012

BLUE&BLACK

Jeg ledte frustreret efter de her bukser i mit skab imorges, for de går bare til alt, og får benene til at se lange og tynde ud. Men men - jeg kunne slet ikke finde dem, og kom i tanke om at det er fordi de hænger hos min kæreste. Flot mig selv ;) Så i stedet for at vise jer hvad jeg har på i dag, kan I se hvordan jeg så ud for et par dage siden, hvor jeg havde dem på sammen med en Second Female t-shirt, vintagebælte, plateauballerinaer og møtrikarmbånd :) Jeg skal ind til byen for at mødes med min dejlige mor. Vi skal ud for at købe en rygsæk jeg kan bruge når jeg skal til castings i Paris. Der skal nemlig være plads til modelbog, madpakke, pung, vand og alt muligt andet hejs. Derudover skal vi op på Scoop for at hente min modelbog, og bagefter til Bode SDS. Kan I have en god dag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar