mandag den 11. juni 2012

GREEN&FLOWERS

Her er hvad jeg havde på i søndags, da jeg var på loppemarked og til middag hos mine forældre med min kæreste :) Bukserne er nye og fra Zara. Har længe været på udkig efter blomstrede jeans, men egentlig havde jeg forestillet mig, at de skulle have sort baggrund og være mere farverige. Denne grå/hvide model var bare så fin, også synes jeg at pasformen er rigtig god. Skjorten og tasken er genbrugssager, og skoene er købt i Soho på Strandvejen. Cardiganen er mit absolut yndlings stykke tøj og fra Humanoid. Og se så lige hvad jeg fik af min søde veninde, Amalie, i fredags:
... Et hjemmeknyttet armbånd :D Er helt vild med det, og planlægger selv at begynde at lave dem (hvis jeg kan finde ud af det) Amalie siger at det er meget nemt, så det håber jeg er sandt :) Er i hvertfald mega glad for det, og tror at det ville så skønt ud med et stort herre-ur og nogle andre små armbånd i stærke farver :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar