mandag den 4. juni 2012

FLOWERS :)

Lidt mørke billeder fra en hyggelig aftentur i Frederiksberg Have med min kusine i sidste uge :) Vi fik en kææmpe is på Is'Abella på Smallegade (hvor deres Yankie-is er stærkt anbefalelsesværdig), og derudover var min kære kusine så venlig at knipse et par outfitbilleder. Bukserne er en gammel kollektionsprøve, og er egentlig ikke super flatterende, men havde så meget lyst til at have blomsterprint og farver på, se de kom på sammen med min evige yndlingsskjorte fra genbrugen, Kongens Klær :) Dertil havde jeg et lunt cashmeretørklæde, de gode gamle ballerinaer, MiuMiu tasken, Nørgaard-jakken og ringen er vintage. Forresten er solbrillerne nye, og fra H&M. Er vild med at store solbriller er blevet in igen :) Jeg er netop kommet hjem fra en Body-SDS behandling, som var helt fantastisk. Mere om det imorgen, for det kræver en længere forklaring. God dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar