mandag den 18. juni 2012

UPDATE

Dem af jer, der har fulgt med at stykke tid, og har bemærket at jeg læser dansk på Københavns Universitet, vil nok undre sig lidt over hvorfor jeg ikke snakker mere om eksamen, studium osv. lige for tiden. Sandheden er den, at jeg faktisk har besluttet at tage orlov i et halvt til et helt år, for lige at få lidt mere tænketid, og overveje hvad jeg egentlig vil med mit liv. For at gøre en lang historie kort, så er der sket lidt af hvert inden for den seneste måned, hvor jeg gang på gang har følt mig ked af det, meget presset og utilstrækkelig. Da min krop en aften valgte at sige stop, var jeg nødsaget til at stoppe op og overveje hvad jeg skulle gøre om i mit liv, for at blive glad igen. Jeg indså at jeg måtte vælge studiet fra, fordi at jeg ikke var sikker på om det egentlig var noget for mig. Det var en enormt hård beslutning, og det havde været endnu sværere hvis ikke at jeg havde haft mine dejlige veninder, venner, kæreste og familie. Jeg synes stadig at det er skræmmende at vågne op hver dag uden at vide hvad dagen vil bringe, men for såden en kontrolfreak som mig, tror jeg nu at det er ret sundt. Foreløbig prøver jeg i hvertfald at forberede mig til arbejdsmåneden i Paris, så det bliver en god oplevelse. Om danskstudiet alligevel er mig, det vil tiden vise, men lige nu har jeg brug for at være til stede hver dag, være god ved mig selv og gøre det som gør mig glad. Derfor vil jeg i de nærmeste dage også afsløre mit lille hemmelige projekt, og jeg er så spændt på om I kan lide det :) Hav en dejlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar