mandag den 25. juni 2012

RAINY WORKDAYS

RAINY DAYS

vest/Modekungen . scarf/Bruuns Bazar/ . tee/Philip Lim . umbrella/Jcrew . watch/Movado . cardigan/Philip Lim . jeans/Acne . bag/Deadly Ponies . wellies/Hunter

Og sørme om regnen ikke fortsætter?... I dag skal jeg lave en modeserie/støvleguide for Femina, og jeg ville sådan ønske at jeg kunne iføre mig det her praktiske, men virkelig lækre sæt tøj. Praktisk tøj har hurtigt en tendens til at blive kedeligt, men jeg synes at de sjove detaljer på cardiganen, blandet med leopardmønsteret på paraplyen og gummistøvlerne gør det lidt sjovere :) Når jeg skal på arbejde tager jeg aldrig mange smykker på, fordi man alligevel skal have dem af, og risikerer at glemme dem. Men derfor ville jeg nu ikke være bleg for at tage dette ur med mig, da jeg er sikker på at jeg ikke ville glemme det ;) Desværre er de fleste items ret dyre, så hvis man ønskede lidt af det samme til en billigere pris, ville jeg tage dette på:
 vest/Modekungen . tee/A fine line . jeans/Cheap Monday . scarf/Friis&company . umbrella/Jcrew . cardigan/Linea . bag/Zara . wellies/Hunter . watch/Fossil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar