torsdag den 7. juni 2012

TORVEHALLERNE



Igår var jeg ude og spise frokost med min mor, gudmor og kusine. De bor til hverdag i Silkeborg i Jylland, så det var så hyggeligt at se dem igen! De havde ikke set Torvehallerne ved Israels Plads endnu, så vi besluttede os for at spise frokost der. Min mor og jeg fik den lækreste salat fra Smag, indeholdende tun, hvid quinoa, rucola, tomater, gulerodshummus og ærtepuré. Mmmh ikke dårligt :) Min gudmor og kusine måtte prøve Un Mercato og fik en lækker panini med brie og skinke, med dertilhørende fritter med kryddermayo.. Virkelig også lækkert! Solen skinnede og det var skønt at spise ude og nyde vejret! På vejen igennem hallerne synes jeg altid man bliver vildt fristet til at købe alt muligt. Specielt kagerne og de lækre italienske delikatesser er et syn og en smagsprøve værd ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar