onsdag den 27. juni 2012

ILSE JACOBSEN

Så var der lige lidt flere billeder fra showet i dag, der foregik i Ålsgårde (meget nordligt Nordsjælland). Beklager at der ikke er lidt flere billeder, og at de ikke er lidt mere spændende. Måske mit charmerende blinkebillede kan hive niveauet lidt op, haha :) Det var en super travl dag hvor jeg og seks andre piger skulle fremvise en masse forskellige sko, jakker, kjoler, tasker osv. designet af Ilse Jacobsen. Dagen er gået super hurtigt, med gangprøver, fittings og ordning af hår og make-up. Det var søde Sidsel Marie Bøg der stod for make-uppen, så det var hyggeligt lige at få en sludder med hende. Kom til at tænke på at det faktisk er ret lang tid siden jeg har gået show. Sidste gang var for Toni&Guy, hvor jeg så sådan ud: 
... Og før dette show lavede jeg New Talent Award, hvor jeg repræsenterede Christian Westphal:
Pyh det har været en lang dag i dag. Jeg har været forbi Det Grønne Køkken på hjemvejen, og har nu spist lækker spinat, kikærte - og bønnesalat, mums! Nu vil jeg forsøge at gå i gang med pakning til Paris, eller også ender jeg måske bare i sofaen med mine veninder fra SATC og en lækker smoothie, who knows ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar