torsdag den 3. maj 2012

BATIK

batik T-shirten er en jeg købte på Femnina messen, meget nedsat! Den er fra Second Females Delicate Line, som indeholder items i ekstra god kvalitet, ligesom denne T-shirt er fremstillet i ren silke. Kan godt lide at den går længere ned bagpå, og tror den bliver skøn til højtaljede hvide shorts til sommer :)
Hermed billeder af den nye batik T-shirt, som blev taget i brug til Designer Forum i søndags :) Egentlig har jeg et lidt ambivalent forhold til batik, da det mest af alt minder mig om gamle familiefotografier hvor alle bar batik, i alle afskygninger. Men det er også lidt hyggeligt at mønsteret har fået sin renæssance, for det er da egentlig meget fint :) Bortset fra det skal jeg vist have taget mig sammen til at stryge den. Dovenskaben længe leve ;) Halskæden blev købt til Designer Forum, bukserne og bæltet er fra H&M og støvlerne er fra Vagabond. Ringene er fra henholdsvis Maria Black og Carré, og armbåndet er vintage :) I en af de nærmeste dage vil der komme et indlæg om en ny og fantastisk skønhedshjemmeside, udarbejdet af ingen ringere end Sidsel Marie Bøg. Stay tuned ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar