lørdag den 26. maj 2012

DANSK KJOLEN

Hermed billeder af hele mit look fra i dag, efter en dejlig og lang dag i byen :) Fik mange komplimenter for min nye kjole rundt omkring i forretningerne, og blev af samme årsag, spottet af StyleGallery på vejen. Det er jo altid dejligt, for så bliver man ekstra glad for at have købt den! Kjolen er fra DANSK, Sandalerne er fra Vagabond og tasken er fra H&M. Den lille sølvring er fra Carré, den turkise er fra et loppemarked i Firenze, og den med kæderne er fra Maria Black. Der var masser af mennesker inde i byen i dag, og der var tilmed pinsekarneval, så der var gang i den. Bliver altid i godt humør af en tur inde i byen når vejret er så godt og folk er glade. Jeg købte lidt af hvert, som I får at se imorgen. Min aften vil jeg bruge i selskab med min søde mor og lillebror, så det er stille og roligt. Måske I skal noget mere vildt? ;) Hav en dejlig aften i hvertfald! 

3 kommentarer:

  1. Hvor har du købt den ekstremt skønne kjole!! :-)
    Den er virkelig smuk!

    SvarSlet
  2. Tusind tak, jeg er også så glad for den! :)
    Købte den til Designer Forum, men ved at KAIKU også forhandler det mærke.

    SvarSlet
  3. Okay mange tak :-) Den er ihvertfald så skøn!

    SvarSlet