søndag den 13. maj 2012

NEW IN//

Købte denne smukke clutch i Monki forleden dag. Det var nu ikke fordi at den var helt billig, med sine 420 kr., men jeg måtte simpelthen eje den! Er helt forelsket i farverne, perlerne og bohemelooket som står i skarp kontrast til det sorte kanvas stof den er fremstillet af. Derudover er størrelsen perfekt, da den både kan indeholde pung, telefon, nøgler, tyggegummi, solbriller og alt muligt andet. I fredags, da min kæreste og jeg skulle i biografen kunne den endda også indeholde en plade chokolade, en flaske vand og fire af de der Malaco-karamel ruller (som jeg er en sucker for;)) Det bedste køb længe! :D I fredags matchede jeg den blandt andet med orange T-shirt og lyserøde negle. Fik min kæreste til at tage nogle billeder inden vi tog afsted, så de kommer på imorgen. Hav en dejlig søndag! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar