tirsdag den 29. maj 2012

WARM DAYS


Har hørt en lille fugl synge om at det skulle blive regn i dag. Øv! Her går man og bliver helt forvent med sol og sommer. Men mon ikke der kommer flere solskinsdage der kan inkludere bare ben og solbriller? Det tror jeg helt bestemt der gør! Derfor ville jeg lige dele et af mine outfit fra sidste uge med jer. Af en eller anden grund ser mine fingre pilskæve ud på det nederste billede, godt man ikke er håndmodel ;) Buksedragten er fra H&M, clutchen fra Gina Tricot, ballerinaerne er fra Shoebiz og bæltet, de to ringe og sølvarmbåndet er vintage. Resterende smykker er gaver og uret er fra Skagen Danmark. Solbrillerne er forresten også genbrug :)Jeg smutter en tur til frisøren og senere i dag skal min kæreste og jeg lave sushi tror jeg. Mmh en god dag! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar