torsdag den 24. maj 2012

SUNNY DAY

Her er hvad jeg havde på igår, da min kæreste og jeg spenderede hele dagen ude i det gode vejr! Jeg havde kjolen på uden trøjen indtil ved 19-tiden, hvor det blev lidt køligt (selvom det nu stadig var ret varmt). Outfittet må siges at være yderst simpelt, men jeg er ikke i det helt vilde hjørne i øjeblikket, så lige nu er prioriteten komfort og enkelhed :) Bortset fra det tror jeg nu at det ville være vildt flot hvis man skiftede bæltet ud med et neonfarvet og kombinerede det med ballerinaer, negle og taske i samme farve :) Det må prøves en dag. Kjolen er fra loppemarkedet i søndags og er af mærket Stella Nova, ballerinaerne er fra Shoebiz, trøjen er min kærestes, bæltet og tasken er genbrug. Ugle-ringen er fra Ebay, og den mintgrønne neglelak er en af dem jeg fik fra GOSH. Nyd vejret og hav det skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar