søndag den 6. maj 2012

TILBAGEBLIK

Er en smule i det tænksomme hjørne i dag, hvor mine tanker i særdeleshed går til den forestående arbejdsmåned i Paris. Tror det bliver en stor oplevelse og noget helt specielt :) Derfor mindes jeg min tur til Island i september, hvor Maja og jeg lavede kampagne for Bjørg Jewellery. Her er nogle billeder fra den fantastiske tur...
 I've seen better days! For søren da jeg er da ikke så lækker her hva? ;) Måske skyldes det hekse-looket!
 Fik sat verdens længste extensions i mit hår hver morgen, for dælen da hvor var det tungt! Men også sejt at se sig selv med så langt hår. Dagene gik med at køre fra location til location og derefter få overstået billederne så hurtigt som muligt, da vi havde bare ben og små kjoler på, selvom temperaturen var under 0, uuuh :) Derudover optog vi også en kampagne video, hvor jeg skulle være en meget ond heks som brændte sin veninde. Den kan ses her! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar