fredag den 4. maj 2012

EN ENER

taske/Black Secret . ballerinaer/Vagabond . shorts/Alexander Wang . skjorte/vintage . jakke/Sissel Edelbo . halskæde/Blond Accessories . solbriller/vintage . ringe/Carré + arvestykke . ur/Skagen Denmark
Bliver helt i sommerstemning af at se disse billeder :) Jeg indviede sommeren med bare ben igår, og det bedste var at det faktisk ikke var for koldt på noget tidspunkt. Win! Havde taget min nye forårsjakke på fra Sissel Edelbo på. Blev helt forelsket i kombinationen af det klassiske sporty mønster jakken er syet efter, blandet med retroprintet. Fik mig en lang snak med den søde designer, jeg mødte på Femina messen, der fortalte mig at hver jakke hun producerer er unik. Det gør det endnu sjovere at gå med den, når man er den eneste der har den :) Foret er i bomuld og resten af jakken er syet i ren silke, så udover at være smuk at se på, føles den også skøn! havde farven rose confidential fra Chanel, på neglene, da jeg syntes at den støvede rosa passede fint sammen med det brune/gule print. Nu vil jeg tage ud på KUA og læse sprog, og senere skal jeg se skønne Mascha. Wuhu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar