onsdag den 2. maj 2012

PARIS :D

Så er den stensikker! Jeg skal til Paris i juli måned for at arbejde :D Var oppe hos Scoop Models i dag, for at få det hele clearet med hensyn til alt det praktiske, og nu er der lige lidt mere styr på det hele. Skal rejse fra den 2. juli til den 27. juli, sammen med en anden pige fra bureauet som er smadder sød :) Ugerne dernede kommer til at forløbe med castings, testfotograferinger og måske et par jobs hvis jeg er heldig. Nu må vi se.. Jeg er i hvertfald meget beæret over overhovedet at få muligheden for at komme af sted, og jeg tror, at selvom det bliver hårdt, bliver det også helt fantastisk! Nedenstående billede er et af mine polaroider fra Scoops hjemmeside, som kunderne ofte kigger på, inden de booker mig. Jeg vil vende tilbage til studielivet og min litteraturhistorie-opgave :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar