søndag den 27. maj 2012

SHOPPING




Her er de ting jeg købte igår :) T-shirten fra Cos blev jeg nødt til at eje grundet det lækre materiale og gode pasform. Det orange sæt undertøj røg også med hjem, da det for det første er så rart at have på, og for det andet ser ret så fint ud, under en halvgennemsigtig T-shirt. Mens jeg var bidt af nyfunden exicement over accessories i stærke farver, kunne jeg ikke stå for ringen fra H&M, selvom den jo egentlig er mere speciel end den er køn, haha :D Den armygrønne jakke er en jeg har ledt efter i hundrede år, og endelig fandt jeg den perfekte hos Nørgaard, til 400 kr. Derudover blev jeg så glad, da jeg fandt støvlerne fra Defeeter by Trines Wardrobe hos Dope, for dem har jeg også haft et godt øje til længe. I aften står den på hygge med min skønne kusine, Kirsti. Hav det dejligt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar